to plan something interesting and funny in earnest and organize what we all can enjoy

2008年7月21日月曜日

代打(PINCH HITTER)

第3回目の投稿です。

7/19日に行われた第0回missionのミーティングで、「実際やってみないとわからないこともあるよね」という意見が出たことを受けて、私たちは以前決定した場所で予行練習を行いました。

何をやったかというと、カメラ配置の想定や周囲を取り囲む人々の反応のチェック、その場で溢れる人々の声や音など体感しなければわからないものを感じてきました。
また、本番の行動を少人数ながら実際に行ってみました。

私の個人的な感想を述べさせていただきます。

正直、“すっごく楽しかった”です!!

こんなドキドキすること他にはないと思いました。
そして、本番がとても楽しみで仕方がありません。

え?まだ何をやりたいかわからないって?
それはまだまだ言えません笑。

じゃあヒントだけでいいから教えて?
しょうがないなぁ・・・。
それはね・・・やっぱり秘密笑。

おそらくこのblogが更新されるたびに全貌が明らかになっていく・・・んじゃないかなぁと思います。

だから皆さん、2日に1回更新されるこのblogをぜひお見逃しのないように!!
見ないと後悔するよ。
見たらやりたくなっちゃうよ!!笑

以上第0回mission 音響担当の高橋がお送りいたしました。

--------------------------------

At the meeting on July 19th concerning the pre-first mission, we came up with an opinion that some things are invisible until we actually carry out the plan. This led us to test the plan at the location we’ve decided before.

What we did is this. We checked the placing of cameras and the response of the surrounding people, and we got some good idea of the people’s voice and noises. Also we tried movement of our actual mission with smaller number of people.

This is no more than just my personal opinion, but…it was really “exciting”!! It was most exciting thing I’ve ever done and I really cannot wait for the actual pre-first mission.

So…what are we doing? I cannot tell you yet!

Should I give you some clue? Hmmm…oh well, I’d better not!

What we are doing in the pre-first mission should be emerging little by little as this blog is updated.

So you fellas, do not keep you eyes off this blog! I can say that the more you visit this blog, the more you are attracted to our mission…

Takahashi, in charge of the sound and music

~translated by Megumi Ozaki~

0 件のコメント: